Webpolitik

Webpolitik Vodskov Idrætsforening, Fodbold

Kommunikation:

Vi ønsker at al kommunikation til medlemmer og medlemmers forældre/værge forgår via KlubOffice. Endvidere benytter klubben hjemmesiden samt Facebook som nyhedsmedie, hvor generelle informationer og nyheder lægges ud.

Facebookside / grupper:

Klubben har en officiel Facebookside, hvor generelle oplysninger og nyheder findes. Alle nyheder, som lægges på hjemmeside lægges også på Facebooksiden. Vi opfordrer alle til at ”synes godt om” og følge denne side.

Øvrige sider og grupper (åbne som lukkede) administreres ikke af klubben og vi kan ikke styre indholdet heraf.

Personsager/diskussioner eller lign. diskuteres og løses ikke på Facebook og vi henstiller til, at der holdes en god tone og et passende sprogbrug.

Hjemmesiden:

Alt information omkring klubben og dens udvalg og aktiviteter er at finde på hjemmesiden. Det er også her ind- og udmeldelsen foregår. Vejledninger og kontaktpersoner findes på hjemmesiden, samt informationer om de enkelte hold.

Hvis enkelte hold har nyheder, som de gerne vil dele, kan disse sendes til klubbens webmaster, som sørger for lægge disse på hjemmesiden. webmaster@vi-fodbold.dk

Skulle der være fejl, rettelser eller tilføjelser er man velkommen til at kontakte klubbens ledelse.

KlubOffice:

Klubbens administrationssystem er KlubOffice. Hjemmesiden er tæt forbundet med dette system og derfor rettes der kun oplysninger i KlubOffice. Kontingent udsendes også herfra og i den forbindelse er det vigtigt, at alle spillere og trænere har opdateret deres stamdata.

KlubOffice er udviklet af DBU, hvilket også anvendes til registrering af kampe spillet i DBU turneringer. KampKlar og KlubOffice er tæt forbundet med hinanden.

Eventuelle spørgsmål omkring medlemsregistrering rettes til klubbens medlemsregistrator på mail: medlemsregistrator@vi-fodbold.dk

Billeder:

Profilbilleder og nærbilleder af enkeltpersoner kan forekomme og i den forbindelse bør man indhente tilladelse fra den enkelte person inden man offentliggøre dette.

Gruppebilleder mv. kan anvendes til hjemmesider og avisen i forbindelse med kampe, stævner, opstart, afslutning eller lign.

Der må under ingen omstændigheder fotograferes i omklædningsrum!